Gigi Becali si ziarul CANCAN se implica in cazul Anei Maria Taicutoiu

Salvata-de-la-orbire-de-Gigi-Becali-si-CANCAN.html

In urma cu 15 minute am aflat ca familia Anei Maria Taicutoiu a mers astazi la Dl. Gigi Becali (care fusese contactat de jurnalistii de la ziarul CANCAN) care le-a oferit suma de 13.000 euro astfel incat vor putea pleca maine dimineata cu un echipaj al companiei medicale private „VIPmed International” (www.vipmed.ro) care asigura GRATUIT transportul pana la Hanovra, acolo unde Ana Maria va fi operata.

Etichete: , , ,

15 răspunsuri to “Gigi Becali si ziarul CANCAN se implica in cazul Anei Maria Taicutoiu”

  1. adriana ursu Says:

    Am fost informata despre o emisiune la TV de aseara 30 mai 2008 in care s-a vorbit despre o clinica din Istambul in care se trateaza dif tumori.
    Am in fam. un caz de cancer primar la ficat stadiu 3 cu tumoare inoperabila ce in uma punctiei facuta in Germania acum o luna are doua tipuri de celule canceroase.
    Se poate face un tratament la Clinica din Istambul? Daca considerati va scriu amanunte ulterior raspunsului dvstra. Acum face citostatice si ia Nexavar , fiind internat la sp Fundeni.
    Cu multumiri

    Servus Adriana,

    an primit mesajul tau.

    Te rog sa imi trimiti la adresa mea de e-mail „bogdan@mecenat.ro” atat un numar de telefon la care sa te putem contacta eu sau colegele mele de la VIPMed cat si sa im scanezi documentele medicale aferente si sami le trimiti si pe ele atasate acestui e-mail pe care il astept de la tine.

    O seara minunata iti doresc si astept acest e-mail astfel incat sa „ne putem apuca de treaba” cat mai repede.

    Bogdan

  2. nedelcu cristina Says:

    am gasit pe net date depspre cinica vip med si as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta.
    plroblema mea este putin mai complicta si a inceput in urma cu 8 ani cand am fost operata de un chist ovarian si am contactat din spital o infectie urinra cu e. coli. am facut episoade f dese de infectii urinare dupa care au aparur durei de oase stare de oboseala cronica aici am fost la n medici am incercat tot felul de tratamente si am facut diverse investigatii in urma carora am fost diagnosticata cu spondilita anchilopoetica ,am fost suspectata de pupus ,de colagenoza boli care sau infirmat.intre timp am contactat si o hepatita cu virus c. amfacut un an interferon si acum virusul este nedetectabil dar sstarea mea este in continiare f rea nu ma mai pot duce la serv sant mereu cu infectii urinare dar cu uroculturi sterile acum fac febra mereu 37,2-37,5etc. intrebarea mea este daca in clinica din istambul se face si diagnosticare pt problemele de care v-am scris.
    in speranta ca m-am facut cat de cat inteleasa astept un raspuns
    cu multumiri

  3. nedelcu cristina Says:

    am gasit pe net date depspre cinica vip med si as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta.
    plroblema mea este putin mai complicta si a inceput in urma cu 8 ani cand am fost operata de un chist ovarian si am contactat din spital o infectie urinara cu e. coli. am facut episoade f dese de infectii urinare dupa care au aparut dureri de oase stare de oboseala cronica aici am fost la n medici am incercat tot felul de tratamente si am facut diverse investigatii in urma carora am fost diagnosticata cu spondilita anchilopoetica ,am fost suspectata de lupus ,de colagenoza boli care sau infirmat.intre timp am contactat si o hepatita cu virus c. amfacut un an interferon si acum virusul este nedetectabil dar starea mea este in continiare f rea nu ma mai pot duce la serv sant mereu cu infectii urinare dar cu uroculturi sterile acum fac febra mereu 37,2-37,5etc. intrebarea mea este daca in clinica din istambul se face si diagnosticare pt problemele de care v-am scris.
    in speranta ca m-am facut cat de cat inteleasa astept un raspuns
    cu multumiri

    Draga Tina,

    voi lua legatura cu partenerii nostri de la VIPmed si sper sa revin cu un semn concret in cateva zile, dupa ce ma voi fi consultat cu ei.

    Te rog sa imi trimiti la adresa mea de mail „bogdan@mecenat.ro”` si un numar de telefon la care sa te pot contacta atat eu cat si colegele de la VIPMed.

    Bogdan

  4. Ciumedean Daniela Says:

    Am aflat despre vipmed de la o emisiune TV.Daca putei sa ma ajutati cu cateva informatii va rog.Mama mea e diagnosticata cu cancer pulmonar cu celule mici (se zice ca acest tip de cancer merge foarte prost).Diagnosticul s-a pus in Timisoara dupa trei luni de investigatii(punctii,tomografii).In momentul de fata face citostatice . Se poate face un tratament mai eficient la clinica din Istambul? Va rog mult sa ne ajutati!
    Cu multumiri.

  5. costin Says:

    am un baiat de 21 ani diagnosticat cu cardiomiopatie restrictiva,htp severa ,fibrilatie atrila insuficienta cardiaca,si nici dupa 9 ani de la diagnosticare de fapt nici nu stim cu siguranta acest diagnostic deoarece i-a fost pierduta proba biopsica dar a avut numeroase internari si avem destule documente nu reusim sa putem sa-l punem pe o lista de asteptare pt transplant cardiac si pulmonar ?? am vrea sa stim daca ne puteti ajuta?acest tip de transplant se face doar in afara.va rog sa ne ajutati daca aveti informatii.Va multumesc

  6. GICA BRA Says:

    Va rog sa ma informati daca:

    in urma a trei infarcte muschiul inimii este ff slab astfel incat dupa o evaluare dopler mi s-a recomandat sa ma inscriu pe o lista pentru transplant.
    Exista tehnici de intarirea miocardului eventual vasculsrizarea acastuia?

  7. IBRAHIM SHHADEH Says:

    Am aflat despre VIP MED si am dori sa ajungem la clinica din Istanbul daca este posibil relatandu-va mai jos cazul meu.
    In decembrie 2004 am fost operat de o tumoare maligna la plaman.
    Incepand din 2005 s-a descoperit la baza osului sacru o alta formatiune si intre timp am urmat tratamente cu citostatice, chimioterapie si radioterapie.
    Timp de 2 ani de zile dupa aceste sedinte de tratament nu am mai avut probleme si dupa aceea a recidivat.Am urmat dupa aceea alte tratamente cu citostatice, chimioterapie, dar fara mari rezultate.
    Durerea la ambele picioare a devenit tot mai mare, fiind insuportabila, chiar si cu ajutorul calmantelor.
    Pe adresa dvs. v-am trimis si rezultatele de la RMN, precum si alte analize.
    Intrebarea mea este cum as putea sa ajung de urgenta la Clinica din Istanbul?
    Asteptam raspunsul dvs. cu speranta ca va fi favorabil.
    Tel.:0722870455

  8. narinescu Says:

    n-am vazut emisiunea,dar am aflat de la niste amici de dvs. Am un coleg care a fost diagnsticat cu cancer la ficat(ganglioni) vreau un nr de tel pentru a lua legatura cu dvs in legatura cu un tratament in Turcia.Astept raspuns .urgent.

  9. claudia Says:

    Apelaz la dumeavoastra cu speranta ca voi avea sansa sa-mi salvez unchiuletul care a fost diacnosticat de cancer la colon , operat in urma cu 2 saptamani.Rezultatele la biopsii nu sunt favorabile dar nimeni nu ne informeaza foarte clar,sunt intr-o suferinta pe care nu pot sa o descriu in cuvinte…,am auzit de clinica din Instambul si as dori daca aveti bunavointa sa-mi oferitii informatii,cum putem ajunge acolo,cum trebuie sa procedam.
    In speranta ca Bunul Dumnezeu si dumeavoastra ma puteti ajuta macar cu cateva informatii utile va multumesc anticipat

  10. buzatu lavinia carmen Says:

    am aflat despre vipmed si asi dori sa ajung si eu acolo daca este posibil acest lucru.am34 de ani si am fost depistata in 2007 cu un cancer de col stadiu 4a(carcinom slab diferentiat) am urmat cu 4 sedinte cu cisplatin 25 iradieri si 2 aplicatii locale dupa care a urmat interventia pe data de31 07 2007 (histerectomie totala_ganglioni inghinali).totul a fost ok pana in nov cand a aparut o durere in spate an facut radiografie pulmonara si ereau modificari pe plamanul stang am facut tomograf si se vedea o tumoare foarte bine determinata doctori au stabilit ca trebuie sa fac si o bronscopie cu lavaj care cand a ajuns rezultatul era cu celule.m-am operat pe data de 21 01 2008 mi-au estirpat un lob si cate 8 cm din doua coaste .rezultatul la biopsie este carcinom epidermoid nu are nici o legatura cu primul meu cancer (cel ginecologic) am urmat cu citostatice 4 sedinte si 18 iradieri acum dinnov 2008 a aparut dinou ceva pe plamanul operat o pata care la tomograf are aspect de o pneumonie am facut bronhoscopie si nu a iesit nimic la ea dar eu ca stare nu ma simt atat de bine obosesc foarte rau acu mi-au dat tratament cu prendinson20 mg zi as dori sa stiu cum pot sa ajung si la alti medici sa le cer o parere despre problemele mele de sanatate

  11. gadescu maria Says:

    va puteti inchipui cum ar fi sa ai 3 membri toti adulti ,mama,tata si bunica si sa fie toti ingrijiti de 2 copilasi de 8 si 9ani timp de 13 ani de zile sa le inchizi viitorul sa le iei orice bucurie a copilariei si acum ca au mai crescut sa nui poti lasa sasi faca o cariera un rost in viata din cauza noastra ca suntem dependenti de ei fara ei nu putem trai singura bucurie pt.ei ar fi sa si vada unul din parinti pe picioare ,doar pt. mama exista o sansa un transplant cu celule in china dar de unde atitea bani poate acest post al pastelui face vreo minune si pentru aceasta familie cum se spune pic cu pic se face mult acesti copii nu mai stiu sa zimbeasca poate asa ar invata sa mai zimbeasa pt.cei care vor sai ajute ii puteti contacta la,0245726617 ,0730510915 cont.in eur.RO19RZBR060010471492 ,USD RO62RZBR060010471494 ,RON.RO76RZBR060010412557 SAU ADRESA,LOC.DRAGOMIRESTI JUDET DAMBOVITA nr.633

  12. dumitrascu niculina Says:

    http://ajutati-opestefaniasaanvingamoartea.blogspot.com/ tel 0763998823

  13. dumitrascu niculina Says:

    http://ajutati-opestefaniasatraiasca.blogspot.com/ tel 0763998823

  14. lumi Says:

    as dori informatii despre cazuri de metastaze cerebrale

  15. alexandru.boss78 Says:

    am nevoie de ajutoru oamenilor cu suflet bun M UN BAIETEL DE 5 ANI DIACNOSTICAT CU UN CHIST INTRAVENTRICULAR STING SSI NUMAI O OPERATIE IN GERMANIA IL POATE SALVA

Lasă un răspuns

