Andra Visan a invatat FORTAT un nou cuvant: LEUCEMIE

La cei 25 de ani pe care ii are, Andra Visan din Pucioasa (Dambovita) a invatat acest teribil cuvant, desi nu a vrut. Dar din pacate toate documentele medicale care o inconjoara in acest moment certifica acest cuvant (diagnostic): „leucemie acuta mieloblastica M1-M2”.

Desi este absolventa a Facultatii de Farmacie din Cluj – Napoca si a aflat in urma cu 10 zile aceasta veste Andra refuza / nu poate (spuneti-i cum vreti) sa inteleaga sensul acestui cuvant caci in joc este de aceasta data VIATA EI…

VISELE EI, SPERANTELE EI, DORINTELE EI ……..

In prezent se afla dupa o etapa de tratament chimioterapeutic pentru ca boala sa intre in remisie, dar are apoi nevoie de transplant de maduva (in strainatate si cu costuri foarte mari). Pentru moment Andra a raspuns bine la tratament si daca va fi asa si in continuare, poate pleca pentru transplant.

Dar, de la suma de 100.000 euro cat este necesara pentru interventie, cu ajutorul colegilor ei (care au creat site-ul ei), al prietenilor si a tuturor posibilitatilor care au fost la indemana parintilor ei, au strans abia suma de 40.066 euro, pentru DIFERENTA DE BANI ANDRA PUNANDU-SI TOATA SPERANTA IN OAMENI.

Conturile la care puteti depune o suma cat de mica sunt :

LEI: RO19BTRL01601201L70494XX;
EURO: RO91BTRL01604201L70494XX;
DOLARI: RO43BTRL01602201L70494XX

Detalii suplimentare:
Tara: ROMANIA
Titularul contului: VIŞAN LĂZĂRICĂ
Banca: Banca Transilvania
Oras: Pucioasa, jud. Dambovita
Adresa: Str. Republicii, Complex Delia
SWIFT: BTRL RO 22 DBA

Tel: 0723536293(Lazarica Visan, tatal Andrei)
Email: donatie@andravisan.eu

2 răspunsuri to “Andra Visan a invatat FORTAT un nou cuvant: LEUCEMIE”

  1. tami Says:

    Admir curajul si increderea Andrei si tot respectul petru familia ei ! Va fi bine. De asta sunt sigura. pentru oamenii cu bun simt se gaseste intotdeauna o cale! Eu nu pot ajuta cu bani direct acum dar voi incera sa fac ceva sa ajute altii care pot. VETI REUSI !

  2. ilinescu ana-maria Says:

    Buna Andra!Eu sunt din Pucioasa.Cat timp ai fost la farmacie mi-ai vandut si mie…Abia dupa ce ti-am vizualizat site-ul si mi-am dat seama ca mai auzisem al farmacie ..Domnisoara Visan!” mi-am dat seama ca de tine este vorba.Imi pare rau de tine,dar cu ajutorul lui Dumnezeu va fi bine.Ai grija de tine si gandeste POZITIV!Asta te va ajuta sa te faci bine!

    Semnat,Any.

Lasă un răspuns

