Chirivila Andrei Alexandru este asteptat la operatie pe data de 19 mai dar …

Medicii de la www.ini-hannover.de din Hanovra il asteapta pe Andrei Alexandru la operatie de extirpare a tumorii care creste pe zi ce trece in mijlocul creierului sau DAR …

ESTE NEVOIE DE SUMA DE 40.000 EURO PENTRU ACEASTA INTERVENTIE.

Daca fiecare dintre noi am da 2 euro si am DA MAI DEPARTE acest mesaj Andrei Alexandru ar ajunge FOARTE DEPARTE: LA HANOVRA!

Familia lui Andrei Alexandru a deschis un cont in RON la Banca Comerciala Romana- Sucursala PANTELIMON 2, cont cu numarul RO67RNCB0644059106090001, titular Chirivila Vasile (tatal lui Andrei)

Familia poate fi contactata la numarul de telefon 0721.746.770

16 răspunsuri to “Chirivila Andrei Alexandru este asteptat la operatie pe data de 19 mai dar …”

  1. CAM CE AR ÎNSEMNA SĂ URMEZE O SĂPTĂMÂNĂ BUNĂ ÎN ROMÂNIA MEA? « Isabellelorelai’s Weblog Says:

    […] Mesaj preluat de la BOGDAN TIRON, Mecenatro – AICI […]

  2. isabellelorelai Says:

    Bogdan, şi totuşi Cabral are dreptate:
    http://www.cabral.ro/din-viata/630/72-milioane-euro

  3. Andrei sustine olimpiada in fata vietii « BLOG DE SUFLET Says:

    […] urma cu un an, Alexandru Andrei Chirivila, un baietel de 9 ani din Pantelimon, judetul Ilfov,  se pregatea pentru olimpiada la matematica. […]

  4. LUMINĂ LINĂ « Isabellelorelai’s Weblog Says:

    […] Bogdan Tiron spune AICI […]

  5. stelian blanaru Says:

    noi am trimis pana acum in contul lui alex suma de 15oo ron (in trei transe),am scis deasemenea un mail catre Capatos(nu stiu de ce imi facuse o impresie buna,am sperat ca o sa se implice,sa faca cumva cunoscut cazul) pe care l-am transmis apoi la mai multe personalitati din mass-media si pe la mai multe redactii. D-na Aura,mama copilului,mi-a spus ca nu s-a resimtit nimic.Noi speram sa-l mai putem ajuta

  6. Doctore « Isabellelorelai’s Weblog Says:

    […] O URGENŢĂ. DACĂ AR AVEA BANII, PE 19 MAI 2008 AR PUTEA FI OPERAT LA INI HANOVRA. Vezi detalii AICI şi AICI şi AICI şi […]

  7. isabellelorelai Says:

    Mă duc astăzi la bancă să mai dau ceva. Poate cine ştie…

  8. isabellelorelai Says:

  9. Angelica Says:

    Imi pare foarte rau ca am primit mesajul foarte traziu.Azi e deja 20 Mai.
    Sper insa ca operatia lui Andrei sa fi avut loc si sa fi fost o reusita.
    Pacat ca nu se fac mult mai bine cunoscute asemenea cazuri prin intermediul mass mediei.Cum primim tot felul de reclame in cutiile postale…n-am putea primii si astfel de cazuri?Chiar nu se poate implica unele edituri?

  10. isabellelorelai Says:

    Domnul Blănaru a lăsat un mesaj la Andreea:
    .
    Alex este la Hanovra,cu mama lui .Asteapta rezultatele analizelor premergatoare operatiei.Am vorbit astazi cu mama lui!Dumnezeu sa-l ocroteasca!
    .
    Putem continua să donăm!

  11. tilea ana Says:

    am ramas foarte trista dupa ce am aflat cazul lui alexandru,vreau sa stiu cum se simte acum si de care ajutor are nevoie in momentul dat.

  12. Catalin Ispas Says:

    As vrea sa stiu cu ce as putea ajuta. Abia am aflat despre cazul lui Andrei, si vreau sa ajut cu ceva, daca pot.

    Va multumesc!

  13. velichea bianca Says:

    http://supravietuitor.wordpress.com/2009/07/06/drama-unor-mame/

  14. alexandra Says:

    Eu sunt colega lui Alexandru de clasa….din cate am aflat el acum este mai bine dar nu s-a refacut complet…:(

  15. anca Says:

    acum am vazut cazul lui alexandru .sunt mama a 3 copii .as dorii mai multe informatii despre alexandru la ora actuala si de cdee anume are nevoie .pot incerca sa vb cu mai multe persoane din austria sa ajute la acest caz .

  16. anca Says:

    sunt roman dar imi este rusine ca in astfel de cazuri statul roman nu se implica putin mai mult pacat ca romania e o tara frumoasa dar conducerea romaniei nu este buna

Lasă un răspuns

