Mecenatro la Antena 1 (24.04.2008)

15 răspunsuri to “Mecenatro la Antena 1 (24.04.2008)”

  1. Oana Says:

    Toti cei care luptati pentru acesti copii, sa aveti un Paste minunat! Sa va dea Dumnezeu putere sa luptati pana la capat! Sarbatori fericite si pline de impliniri va doresc!

  2. isabellelorelai Says:

    Bogdan,
    Să îţi dea Dumnezeu măcar jumătate din binele pe care îl faci tu oamenilor!
    Paşte Luminos ţie, familiei tale, prietenilor tăi care te ajută şi turor copiilor şi familiilor de români!

  3. ioana Says:

    De ceva timp citesc blogurile voastre, e drept ca la inceput am facut-o pentru a ma informa.Am plecat de la Dan Santimbreanu,am ajuns la Andreea si la Isabelle ulterior la tine.Sunt o mama ca multe altele..numai ca eu am o fetita cu o mare problema de sanatate,a fost operata o data e destul de bine acum,insa nu am facut decit niste pasii,urmatorii ii vom face in iunie(pe 16.06.2008) suntem programati la Hanovver pentru operatie.Si eu am avut nevoie de bani,dar am preferat(pentru a-mi proteja fetita) sa o fac fara publicitate.Cu bucurie iti spun ca am reusit!Nu credeam ca o voi face.Dar e adevarat!Am strins 33000E si 580 mil.lei in 3saptamini.Va admir foarte mult pentru ceea ce faceti!Habar nu aveti cit de important este sa ai pe cineva aproape in astfel de momente.Eu sunt un om destul de multumit..nu am stiut(cu rusine recunosc)ca am atit de multi prieteni..si ca atit de multi oameni ma apreciaza..E drept ca lucrez in domeniul medical si ca niciodata nu m-am dat la o parte sa ajut pe cineva atunci cind mi-a stat in putinta..dar nu mai conteaza..Tot ce conteaza acum este faptul ca am banii si am in jur oameni care ma sprijina si ma ajuta sa lupt in continuare.Stiam ca sunt ,,un drac de muiere” dar nu credeaam ca sunt atit de puternica..Ceea ce doream insa sa iti spun(m-a luat gura pe dinainte..)este ca ceea ce faceti VOI TOTi e minunat.Nu sunt vorbe goale..Chiar nu sunt.Dupa ce voi rezolva totul vreau sa va cunosc pe toti si sa va ajut cum pot..si cred ca pot…Ma inclin in fata voastra!Sa traiesti si sa fii fericit Domnule Bogdan Tiron!

    Servus Ioana,

    FELICITARI pentru ca ai invins in ceea ce priveste strangerea sumei necesare pentru fetita ta.

    Te rog sa imi comunici daca putem sa te ajutam cu ceva si …cu mare drag o facem.

    Cu mare drag ne intalnim la o cafea dar sa vedem cand caci la capitolul „timp” sunt complet deficitar dar gasim noi o solutie. Poate atunci cand ne vom vedea te vei convinge (SAU NU !) daca meritam increderea ta.

    Iti multumim si pentru cuvintele magulitoare si promitem sa nu dezamagim.

    Bogdan

  4. isabellelorelai Says:

    Bogdan, uite ce am mai găsit:
    http://mariela71.wordpress.com

    MINUNAT!

    Iata ca parintii Anei Maria sunt cu adevarat OAMENI care incearca la randul lor sa dea o mana de ajutor altor parinti dupa ce au invatat, din pacate, lectia SUFERINTEI SI DISPERARII.
    MA INCLIN IN FATA LOR !

    De altfel, pe Andreea Mirela Solovastru incercam si noi sa o ajutam si speram cu ajutorul unor oameni generosi sa si PUTEM ! Este in mainile noastre acest lucru.

  5. elena.n Says:

    toata admiratia mea …

    Draga Elena,

    multumim pentru cuvintele putine dar magulitoare. Eu consider ca facem doar ceva normal astfel ca MERITE prea mari nu avem. ADEVARATELE merite le au sponsorii, doctorii si copii in sine, alaturi de familiile lor.

    Multumim pentru incredere.

    Bogdan

  6. Bogdan Tiron-Anton Says:

    Draga Oana, iti multumim pentru incurajari. Sa dea bunul Dumnezeu sa putem oferi la cat mai multi copii ZAMBETUL si inocenta pe care o merita. Fara oameni minunati -asa cum esti si TU- nu am putea reusi.

    Bogdan

  7. Bogdan Tiron-Anton Says:

    Draga Isabelle,

    multumim pentru urari pe care le intorc inmiindu-le.

    Sarbatori Pascale minunate si eu am dorit tuturor si poate cel mai mult parintilor acestor copii care sufera.

    Bogdan

  8. ioana Says:

    Buna seara! Multumesc pentru cuvintele frumoase..si pentru incurajari!Noi suntem bine,fetita mea e momentan echilibrata si deocamdata nu avem nevoie decit de sprijin moral.In rest eu cred ca gestionez destul de bine pregatirile pentru operatie .Am o singura problema, care consta in faptul ca mi-e teama ca nu voi reusi sa comunic foarte bine acolo,eu nefiind vorbitoare de engleza sau germana.Am primit insa sprijin din partea unui alt om minunat o domnisoara dr.operata acolo,care ne va insoti in prima saptamina,cea mai importanta dupa parerea mea.In principiu zic ca m-am gindit la toate aspectele care depind de mine.Dincolo de asta imi pun viata in miinile Domnului si sper ca vom veni acasa invingatoare!

  9. ioana Says:

    Pentru oamenii care trec prin situatii de acest gen este foarte important sa nu se simta singuri.Chiar daca cei din jur nu pot face foarte multe sau pot,faptul ca nu am fost nicio clipa singura m-a ajutat enorm.Din momentul in care am aflat ca trebuie operata din nou si Prof.Samii a acceptat sa o opereze, in jurul meu s-au format adevarate echipe de actiune..nu am avut timp sa simt deznadejde,poate doar teama…nu am avut niciodata atitea bani la un loc..insa din prima zi s-au adunat cite 100E-200E si s-au demarat discutii cu oameni cu firme si alte afaceri..Banii au venit destul de usor si neasteptat de repede.Am realizat ca se poate…si ca nu sunt singura.De aceea va spuneam ca este extrem de important ceea ce faceti.Sunt oameni care nu detin atitea informatii ca mine care nu inteleg serioyitatea unui diagnostic sau daca o fac nu stiu incotro s-o apuce..A-ti plecat pe un drum greu,solicitant fizic si emotional dar ..e minunat ceea ce faceti!Va sarut si astept…o vizita la Mangalia …dupa …

  10. isabellelorelai Says:

    Florentina mai are nevoie de 4.000 Euro.
    Amănunte aici:
    http://isabellelorelai.wordpress.com/2008/05/07/rugaminte-disperata-pentru-10-ron
    .
    Rugămintea vine prin mine de la Sminchy

  11. isabellelorelai Says:

    Şi aici:
    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Social/91464/Campanie-umanitara-online-Ne-mobilizam-pentru-Florentina-.html

  12. isabellelorelai Says:

    Mulţumesc!
    http://isabellelorelai.wordpress.com/2008/05/09/multumesc

  13. isabellelorelai Says:

    S-au strâns toţi banii pentru Florentina!

  14. Răspunsuri. La tot felul de întrebări « Isabellelorelai’s Weblog Says:

    […] am misiunea să-i conving pe Andreea, Bogdan şi […]

  15. chester1963 Says:

    There are hollow provinces pertinent to renaissance literature kid brother and vehicles removed in consideration of the sera, bring into analogy reefer mileage. http://ufuypka.com

Lasă un răspuns

