Miercuri, o zi GREA (vom alege noul caz umanitar in care ne vom implica)

Dragi prieteni,

miercuri va fi o zi EXTREM de grea (si nu ma dau in laturi in fata oboselii, a epuizarii care m-a cuprins de ceva timp ci „ii dam inainte” zi de zi).  Oamenii (mai ales cei din „blogosfera” ) reactioneaza minunat si ne sprijina, creditandu-ne cu increderea lor.

In ultima vreme am fost pus in fata unor cazuri care mai de care mai disperate si care mi-au provocat dileme morale. Cu toate acestea (fiecare parinte crede ca EL ar trebui ajutat, ceea ce este perfect uman si corect) lucrurile trebuie sa fie cat de corecte si transparente din toate punctele de vedere si fata de toti cei implicati

Asa ar fi cazul unui copil care are sanse NULE din punctul de vedere al medicilor (oftalmologi) din Romania dar caruia cei din strainatate i-au spus „OK, veniti si vedem ce se poate face. Pe banii Dvs.”) Ce ar fi insemnat sa cer ajutorul voua, cei care cititi acest post si care puteti da o mana de ajutor (oricat de mica ar fi ea, sa nu uitam ca UNIREA FACE PUTEREA) intr-un caz disperat fara sa va spun acest lucru ? Am preferat sa imi declin implicarea caci v-as desamagi increderea acordata si nu am de gand sa fac asta niciodata.

Tare imi este teama ca, indiferent cat de mult ar „creste” acest proiect umanitar „www.mecenat.ro” se va pune in permanenta problema unei alegeri strict din punct de vedere medical privind cazurile de care ne vom ocupa. Aceasta decizie o vom lua (sau mai degraba o vor lua dumnealor) alaturi de cei din compania Bio-medica care ne vor oferi sprijinul in aceasta chestiune de competenta medicala.

Miercuri ne vom intalni cu managementul companiei Bio-medica  (care ne ajuta cu partea de know-how medical in alegerea unui nou caz) si vom reveni cu detalii legat de cazul ales si modul in care o sa VA ROG  pe VOI sa ne ajutati sa redam ZAMBETUL unui copil.

11 răspunsuri to “Miercuri, o zi GREA (vom alege noul caz umanitar in care ne vom implica)”

  1. Laura Says:

    Spor la treaba, dragilor. Se vede ca faceti treaba buna. Va sustin! 🙂

  2. sfaiter claudia Says:

    buna sint claudia sfaiter.din cite am citit va ocupati doar de copii.si aici e vorba tot de un copil,de unul inca nenascut,dar care merita sa -si vada taticul linga el.cit de mult s-o putea.stiu ca sint subiectiva,stiu ca cazurile sint studiate atent si va axati pe cel ce are cele mai multe sanse,dar aici e vorba de sansa pe care o dati unei familii.sint in pericol de ai pierde pe amindoi.da-ti-mi o sansa .cititi si cazul meu.va rog.dansantimbreanu a facut ce a putut pt noi,noi incercam sa luptam,acum va rog pe voi sa ne dati o sansa.
    de vedete,iertat sa-mi fie se ocupa altii pt rating sau pur si simplu ca sint in lumea lor.dar noua,oamenilor simpli cine ne da o sansa?
    nimeni…ne luptam cu morile de vint…
    va multumesc chiar pt gindurile bune…nu vrem mila,nu vrem compatimiri,nu cersim..ne pledam cauza.poate d-zeu va va face sa ne alegeti pwe noi sau sa ne indrumati spre altii care o pot face.

  3. onyycs Says:

    Buna ziua!
    Am o prietena, Lorina Chitan, al carei baietel de aproape un an este in tratament pentru obstructie la cap, hipotonie multipla si retard. Face kinetoterapie, terapia Vojta la Spitalul Obregia si terapia Bobath la Spitalul Budimex, obligatoriu zilnic, chiar de 3, 4 ori pe zi. Are nevoie de controale si evaluari lunare, ecografii transfontanelare, medicamente. Costul total s-ar duce la 5.000 de euro. Lorina locuieste cu chirie in Bucuresti si are un venit care nu-i permite sa plateasca tratamentele. Stiu ca evaluati cazurile in functie de gravitatea lor, dar sper ca o puteti ajuta. Daca o puteti ajuta atunci va rog sa ma contactati la numerele de telefon 0766.743.629/ 0721.563.081

  4. velichea bianca Says:

    Buna seara .,ma numesc VELICHEA BIANCA si am 16 ani si nu imi doresc ,si nu stiu pe cineva casi-ar dori ca viitorul unei adolescente de vrista mea sa vada sau sa viseze ca intr-o zi va ajunge in scaun cu rotile si acolo isi va petrece restul vetii si totul va depinde de chin si ura .Tot timpul ma gindesc ce voi face?????????? cind nu ma voi mai ridica ,ce se va face mama mea si fam mia care cred ca de ani buni sau chinuit destul cu mine si tot timpul ma consider o povara mai ales ca am ajuns o fam. saraca si plina de datorii si lipsita de vre-o speranta ca eu sa ma fac bine sau sa urmez tratamentele care leam facut pina acum 1 naturist numit TERAPIE CU ALBINE ,adica intepaturii cu 8-10 albine la saptamina care miau dat putin curaj ca boala poate fi ameleorata si pina in momentul de fata am 438 de intepaturi pe totii muschi corporali,si al 2 tratament ar fi kinetoterapie recuperare si din aceste 2 nu mai pot sa fac nimic doar sa ma chinui sa ma duc la liceu unde sunt eleva in clasa a 10 si imi doresc din tot sufletul sa ma ajute cineva OAMENI CU SUFLET care au copii si stiu ce inseamna sa-i cresti si sa te chinui ,NU EU AM ALES BOALA ,DUMNEZEU MIA DAT-O ,si eu ma chinui sa o duc.BOLILE care miau distruns viitorul sunt AMITROTROFIE spinala progesiva Kugelberg Welander find in categoria sau cod de boala G 12 si hernii intraspongiloase T11 SI L4. Va rog ,daca pute-ti sa ma ajuta-ti ca viata si viitorul meu sa fie schimbat ,cu ce va sta in puteri ma pute-ti contacta pe adresa de E-mail creatza_lui01@yahoo.com pe blogul dom.isabela scrind BLOGUL VELICHEA BIANCA SAU NR DE TEL 0727275667 SAU FIX 0241230317 .MULTUMESC TUTUROR PER.CARE IMI ACORDA ATENTE CITIND ACESTE RINDURI CU RESPECT BIANCA VELICHEA

  5. Gologan Cristina Elena Says:

    Buna ziua!Va scriu in numele fratelui meu care este grav bonlav…In urma cu 2 sapltamani a fost internat de urgenta la Spitalul Judeten Brasov,de aici a fost transferat la Baltazar,iar de la Baltazar la Fundeni….A fost diagnosticat cu: – tumoare paravertebrala localizata T11-l2 stang cu extindere in canalul vertebral
    – sindrom de compresie madulara cu leziune neurologica completa T12.
    Mentionez ca fratele meu este imobilizat la pat deoarece aceasta tumoare ii apasa pe nervi…Va rog frumos sa ma ajutati,viata lui atarna de un fir de ata;faceti-l sa zamberasca din nou.Este foarte trist cum multi copii sufer de boli atat de grave si nu se mai poate face mare lucru;vreau sa fei copilul care a fost,cea mai mare dorinta a mea e sa se vindece.
    Va multumesc pt timpul acordat citind povestea lor si va rog inca odata sa ma ajutati!!
    Va multumesc!

  6. Gologan Cristina Elena Says:

    cristina_elena2010@yahoo.com/0757355399 adresa si nr meu de tel

  7. velichea bianca Says:

    http://supravietuitor.wordpress.com/2009/07/06/drama-unor-mame/http://supravietuitor.wordpress.com/2009/07/06/drama-unor-mame/

  8. VELICHEA BIANCA Says:

    http://savebianca.blogspot.com/

  9. kinetoterapie hemera med Says:

    Avicenna(medicul orientului) spunea ,,Daca oamenii isi exerseaza corpurile prin munca si la momente potrivite , ei nu vor mai avea nevoie nici de medici, nici de remedii’’’ insa cati asculta acest sfat. Abia dupa ce ii cuprind disperarea recurg la un kinetoterapeut. Si mamele ar trebui sa inteleaga ca o viata sanatoasa nu duce decat la un copil sanatos.
    Aveti incredere in oameni pregatiti pentru astfel de terapii.

  10. acbar Says:

    sunt un baiat cu o inima mare care imi pare rau pentru bianca si cu ce pot osa o ajut

  11. Mari Says:

    http://giurgiuveanul.ro/stiri/2862–hai_s_i_oferim_lui_alexandru_bucuria_vieii_video.html

Lasă un răspuns

